Kada je završila proizvodnja Modela T 1927. godine, broj proizvedenih automobila iznosio je oko 16 milijuna jedinica.
Iako je kasnije taj rekord nadmašila VW Buba s više od 20 milijuna vozila, doduše, tijekom puno dužeg vremenskog perioda - nijedan automobil nije (vjerojatno ni neće) premašio udio od 56.5 posto u svekupnom broju registriranih automobila u svijetu 1921. godine odnosno, njegovih 50.4 posto udjela u svjetskoj proizvodnji automobila iz 1918. godine kada je iz proizvodnje izašlo 642,750 Modela T u odnosu na sveukupnu brojku od 1,275,324 vozila proizvedenih u svijetu u to vrijeme.
Henry Ford izrekao je svoju poznatu rečenicu: "Svaki kupac može dobiti automobil u bilo kojoj boji dokle god je crna" uslijed ubrzanja proizvodnog procesa do kojeg je došlo zbog uvođenja pokretne trake 1914. godine.
Automobili su se proizvodili toliko brzo da je jedina boja koja se mogla osušiti dovoljno brzo bila crna japan enamel boja.
Prije nego što je uspostavljena pokretna traka, Fordovi automobili proizvodili su se u više boja, što se i nastavilo nakon 1926. godine kada je tehnologija boje konačno uhvatila korak s metodama proizvodnje.
10. prosinca 1915. godine proizveden je milijunti Model T čime je Ford postao prvi proizvođač ikad koji je dostigao brojku od milijun proizvedenih automobila.
1921.godine Ford je bio i prvi proizvođač koji je nadmašio brojku od milijun proizvedenih jedinica u jednoj godini proizvevši 1,003,054 Modela T u svojim tvornicama u Sjevernoj Americi i Britaniji.
"Just-in-time" posljednji je krik u načinu proizvodnje kojim se postiže povećana učinkovitost, ali koncept - kao uostalom i štošta drugo - potječe od Henryja Forda i Modela T.
1924. godine Ford je s neskrivenim ponosom tvrdio da čitav brod željeza koji stigne u tvornicu Rouge Plant u ponedjeljak u 8 ujutro postaje gotovim automobilom u srijedu u 9 sati, a u rukama trgovaca do podneva istog dana - "preobrazba sirovog materijala u cash za otprilike 33 sata".
Pojam "masovna proizvodnja" prvi puta je upotrijebljen u članku koji se pripisuje Henryju Fordu u trinaestom (1926) izdanju Encyclopaedia Britannica.
Dvadesetak godina kasnije, jedan Fordov izvršni direktor uveo je izraz "automatizacija."
Prvi automobil sa sigurnosnim staklom kao standardnom opremom bio je Model A koji je Ford uveo 2. prosinca 1927.godine.
Henryju Fordu trebalo je manje od četiri mjeseca, dotad najkraći vremenski period utrošen za proces stvaranja od koncepta do proizvodnje, da bi predstavio tržištu svoj revolucionarni V8.
Zeleno svijetlo dano je u prosincu 1931. godine, a automobil se pojavio na tržištu 31. ožujka 1932.
Fordov prvi automobil oblikovan za Europu, Model Y 933 cc, razvijan je u isto vrijeme. Od praznog lista papira u listopadu 1931. godine, već u veljači 1932. godine prezentiran je cijeloj Europi, a u proizvodnju je ušao početkom kolovoza iste godine.
Ford je svjetski pionir i u provođenju crash testova. Testovi započeti 1951. godine i koje je provodio Engineering Research Department - Istraživački odjel u Americi, rezultirali su takvim otkrićima kao što su primjerice sigurnosne brave na vratima.
Prvi objavljeni test 1955. godine bio je Fordov program crash testova s lutkama u koje su ugrađeni elektronski mjerni instrumenti.
1985.godine prvi puta je ugrađen ABS u Ford Scorpio. Opcija ABS na Fiesti 1989. godine učinila je Ford prvim proizvođačem koji je ponudio ovu iznimno važnu opciju na svaki svoj automobil.
Tijekom godina Ford je istraživao mogućnosti kupovine mnogih poznatih kompanija.
Dok su Jaguar, Aston Martin, Land Rover i Volvo dio Ford grupe, mnoge druge dolazile su u obzir, ali dogovori oko uvjeta za njihovu akviziciju nisu postignuti.
1948. tvrtka je pokušala kupiti Volkswagen ali je bila zatečena složenim odnosima vlasništva te njemačke tvrtke.
Druge tvrke koje su se našle na "shopping listi" za akviziciju ili spajanje tijekom proteklih 50 godina bile su Lancia, Fiat, Ferrari, Rover, Rootes, Auto Union, Lotus, Berliet, Borgward, Mercedes, BMW i Saab.