NAŠA PREDANOST

Svi znamo da je CO 2 svugdje označen kao glavni doprinos klimatskim promjenama i nema jednostavnog rješenja za ovaj kompleksni problem. Ipak, mi smo predani smanjenju našeg utjecaja na okoliš preko širokog raspona mjera i akcija. One uključuju proizvodnju vozila koja će biti štedljivija te proces proizvodnje koje će biti više održiv. Već smo razvili asortiman ECOnetic i Flexifuel vozila koja su dostupna na mnogim tržištima. A ne radi se samo o našim vozilima koja mogu napraviti razliku. Također razvijamo niz tehnoloških rješenja, koja u kombinaciji osiguravaju značajno smanjenje CO 2 uključujući tehnologiju vodikovih gorivih ćelija. I vi možete dati svoj doprinos, bilo odabirom Fordovih ECOnetic ili Flexifuel vozila, ili smanjenjem CO 2 emisija uz pomoć naših naputaka.

ECOnetic

Naša ECOnetic ponuda nudi praktična, prihvatljiva i održiva vozila, bez kompromisa što se tiče stila ili dinamike vožnje. Kombiniranjem našeg Ford kinetičkog dizajna s modernim tehnologijama pogonskih sklopova, ECOnetic vozila koriste pametnu kombinaciju niskog pogonskog otpora, bolje aerodinamike i jako efikasnih motora kako bi se osigurale vodeće u klasi niske CO 2 emisije. To čini da imaju lijep izgled, izvrsne vozne karakteristike i veću štedljivost.

Prirodni pristup

Flexifuel vozila troše E85, mješavinu 85% bioetanola i 15% bezolovnog benzina. Ovaj 'flexi' motor može također trošiti benzin, kao i bilo koju kombinaciju oba. To znači da imate alternativu kada na vašoj lokalnoj stanici nije moguće napuniti E85 gorivo. Motor automatski detektira koje je gorivo prisutno i prema tome se namjesti. Dakle, sve što ćete uočiti su uglađene, snažne performanse. Bioetanol je mliječni proizvod i dodatni proizvod procesa proizvodnje sira. Flexifuel vozila koja troše E85 smanjuju CO 2 emisije između 30 do 80%, bez kompromisa što se tiče performansi, užitka u vožnji ili stila.

Flexifuel

Vozila su blaža prema okolišu i vašem džepu. S cijenom na sličnoj razini kao benzinska goriva, oni nude sve prednosti bioetanola. To uključuje porezne olakšice koje smanjuju ukupne troškove vlasništva FFV-a. Naša Flexifuel ponuda uključuje modele Focus, C-MAX, Mondeo, S-MAX i Galaxy. To znači da imate alternativu kada na vašoj lokalnoj stanici nije moguće napuniti E85 gorivo. Motor automatski detektira koje je gorivo prisutno i prema tome se namjesti. Dakle, sve što ćete uočiti su uglađene, snažne performanse.

Buduće tehnologije

Nema lakog odgovora na klimatske promjene. Stoga mi ulažemo i istražujemo široki raspon ekološki naprednih i prihvatljivih tehnoloških rješenja. Kao dio ovih inicijativa, već imamo ponudu tehnologija niskih CO 2 emisija, za konvencionalne i alternativne motore. Trenutno se provode projekti razvoja nove generacije benzinskih i čistih dizelskih motora, na osnovi štedljivih tehnologija direktnog ubrizgavanja goriva. Također istražujemo kako proizvesti nove generacije mjenjača koji štede gorivo.

Naša Flexifuel ponuda

Ford je predstavio prvi irski automobil na bio-gorivo, Focus Flexifuel vozilo iz 2005. Ovo vozilo, kao i ostatak Flexifuel ponude, troši konvencionalni bezolovni benzin ili prirodni bioetanol, ili kombinaciji oba. Focus Flexifuel Vehicle (Focus FFV) je dostupno s motorom od 1.8-litara u izvedi s 5 vrata i karavanskoj izvedbi. Ovaj automobil se može nabaviti u boji i s opcijama iz Fordove kompletne ponude. A što se tiče voznih karakteristika, ovaj FFV je potpuno jednak kao standardni model Focus. Originalni Focus je uvijek bio vodeći u klasi što se tiče dinamike vožnje i sigurnosti a FFV nije iznimka. Bilo da u spremniku imate bioetanol ili benzin, vaše iskustvo vožnje će biti čisto uživanje. Ford C-Max FFV je također dostupan kao model 1.8-litre ACTIV te također u bojama i s opcijama iz kompletne Fordove ponude. Ovaj automobil privlači široki raspon vozača koji cijene dodatni prostor i raznovrsnost ovog kompaktnog monovolumena (MAV), a FFV opcija kupcima nudi više ekološki prihvatljivu alternativu visokih performansi.

KORIST ZA VAS

Kao što je poznato, CO2 emisije su glavni staklenički plin odgovoran za globalno zagrijavanje. Traje potraga za inovativnim načinima za smanjenje ovih štetnih emisija. Jedna opcija je bioetanol: obnovljivo gorivo proizvedeno iz škroba i šećera u biljkama. Uporaba bioetanola znači da je CO2 emitira iz vašeg vozila originalno izvučen tijekom rasta biljaka preko fotosinteze. Zatvaranjem ovog CO2 kruga, uporaba bioetanola može dovesti do 80% smanjenja ovih emisija. Osim ekoloških prednosti, uporaba Ford FFV će vam također omogućiti pristup nekim državnim poticajima, kao nagradu za uporabu bio-goriva. Na primjer, 1. Srpnja 2008., irska vlada je izdala novi registracijski porez na 'zelena' vozila (VRT). VRT za Ford FFV je 50% manji nego za konvencionalno vozilo. Vlada također nudi PDV popust na trošak goriva što bi moglo dovesti do prosječne uštedu od 900 eura po automobilu. Ovaj popust je dostupan samo za tvrtke u sustavu PDV-a. Iako će se razlika mijenjati ovisno o proizvodnim troškovima i potražnji, samo gorivo je otprilike 15-20% jeftinije po litri od bezolovnog benzina 95.

NAŠA ECONETIC PONUDA

Naša ECOnetic ponuda nudi praktična, prihvatljiva i održiva vozila, bez kompromisa što se tiče stila ili dinamike vožnje. Kombiniranjem našeg Ford kinetičkog dizajna s modernim tehnologijama pogonskih sklopova, ECOnetic vozila koriste pametnu kombinaciju niskog pogonskog otpora, bolje aerodinamike i jako efikasnih motora kako bi se osigurale vodeće u klasi niske CO2 emisije. To čini da imaju lijep izgled, izvrsne vozne karakteristike i veću štedljivost.

To znači da je sada u Irskoj dostupna jedna Fordova EConetic ponuda – 140 g/km Ford Mondeo ECOnetic, te ćemo nastaviti raditi kako bi u Irskoj u ponudi bilo više automobila s niskim CO2 emisijama.

Ford Mondeo ECOnetic

Kako bi transformirali naš Mondeo u ECOnetic inačicu, ponovno smo kalibrirali vozilo, a posebno 1.8-litreni Duratorq TDCi motor s 5-brzinskim ručnim mjenjačem i filtrom dizelskih čestica. Također smo spustili ovjes, ugradili gume niskog otpora kotrljanja te napravili niz aerodinamičnih poboljšanja. U suradnji s kompanijom BP, našim naftnim partnerom, razvili smo ulje mjenjača niske viskoznosti što predstavlja jako efikasan način smanjenja potrošnje energije. Sada, ovaj Mondeo ECOnetic u prosjeku emitira samo 139 g/km CO2. Ovo ulje niske viskoznosti se tijekom testiranja pokazalo jako efikasno, tako da će biti uvedeno u nekoliko drugih Fordovih modela.

Buduće tehnologije

Nema lakog odgovora na klimatske promjene. Stoga mi ulažemo i istražujemo široki raspon ekološki naprednih i prihvatljivih tehnoloških rješenja. Kao dio ovih inicijativa, već imamo ponudu tehnologija niskih CO2 emisija, za konvencionalne i alternativne motore. Trenutno se provode projekti razvoja nove generacije benzinskih i čistih dizelskih motora, na osnovi štedljivih tehnologija direktnog ubrizgavanja goriva. Također istražujemo kako proizvesti nove generacije mjenjača koji štede gorivo.

Današnji čišći benzinski i dizelski motori

Mi koristimo naprednu tehnologiju kako bi osigurali smanjene CO2 emisije naše ponude benzinskih i dizelskih motora. Na primjer, model Mondeo sa 1.8-litrenim TDCi motorom, emitira 20% manje CO2 nego ekvivalentni model iz 1993. To je postignuto unatoč dodatnoj masi zbog naprednih sigurnosnih značajki i dodatne opreme, koji mogu utjecati na potrošnju goriva. Nova Fiesta emitira 10% manje CO2 nego osnovni Duratorq TDCi Fiestin model s već impresivnim niskim emisijama.

Sutrašnji benzinski i dizelski motori

Ulažemo u nadolazeće dizelske motore s direktnim ubrizgavanjem goriva, s turbo punjačima na ispušne plinove, koji efikasnije i čišće izgaraju gorivo. To znači da oni osiguravaju bolju ekonomičnost bez kompromisa što se tiče performansi ili stila, tako da uvijek uživate u izvrsnoj vožnji uz minimalni dodatni trošak.

Vozila na alternativna goriva

Razvijamo tehnologije vozila na alternativna goriva (AFV) i hibridne pogonske sustave koji će biti dostupni za naše kupce. Mi smo u samom vrhu što se tiče razvoja vozila na vodik, što se odnosi na motore s unutrašnjim sagorijevanjem na vodik i vodikove gorive ćelije. A nastavljamo istraživati, plug-in hibridnu tehnologiju.

NAPUTCI ZA ŠTEDLJIVU VOŽNJU

Postoji puno načina koji vam mogu pomoći da smanjite vaš utjecaj na okoliš; ovdje je za početak dano nekoliko naputaka za vožnju. Smanjite vaše CO2 emisije uz pomoć ovih jednostavnih naputaka za vožnju i možete uštedjeti gorivo i novac. Ako bi svi slijedili ove smjernice, mogli bi smanjiti CO2 emisije iz automobila za 5,5 milijuna tona godišnje.

Smanjite opterećenje

Što više vaš automobil mora prevoziti to će mu biti teže raditi. Dakle, provjerite prtljažnik i riješite se svih nepotrebnih stvari. Uštedjeti ćete gorivo i novac, a uz manje opterećenje na stražnjem kraju, vaš automobil će se i bolje ponašati na cesti.

Provjerite gume

Niži tlak u gumama od propisanog uzrokuje veći otpor, tako da motori moraju teže raditi pri istoj brzini, što troši više goriva. Međutim, previsoki tlak u gumama uzrokuje slabije držanje. Preniski ili previsoki tlak također uzrokuju brže trošenje guma. Provjerite vaš priručnik za više detalja.

Trošak klima uređaja

Za rad, vaš klima uređaj koristi snagu motora, a ta dodatna energija troši više goriva. Alternativa je otvaranje prozora. Međutim, pri vožnji visokim brzinama, to uzrokuje veći otpor zraka i potrošnu goriva koja može biti veća nego zbog uporabe klima uređaja.

Vozite jednoliko

Studije su pokazale da naglo i snažno ubrzavanje iz mirovanja ne dovodi do uštede vremena. Zapravo, ova kreni stani tehnika troši više goriva i brže se troše neke komponente automobila. Jednolika vožnja i predviđanje prometa su obavezni dio današnje vožnje.

Ako sumnjate, skinite

Krovne kutije i nosači stvaraju dodatni otpor. Oni usporavaju automobil, kao kada vozite s otvorenim prozorom. To znači da vaš motor mora teže raditi kako bi održao brzinu. Dakle, ako ih ne koristite, skinite ih; a ako moraju ostati, nemojte ih previše slagati jer to povećava potrošnju.

Pravovremena promjena brzina

Visoki okretaji neće nikoga impresionirati. Brza vožnja je opasna i znači veću potrošnju goriva. Ali trenutak promjene brzina će također utjecati na vašu potrošnju. Motori su najefikasniji između 2.000 i 3.000 okretaja.